Jak wybrać pomoc drogową?

Jak wybrać pomoc drogową?

audi-798530_640Bez względu na to, czy wybieramy się w dłuższą podróż, czy po prostu – codziennie dojeżdżamy do pracy, może się zdarzyć, że samochód odmówi nam posłuszeństwa. Jak to w przypadku wszelkiego rodzaju awarii bywa, takie usterki najczęściej dają o sobie znać na wyjątkowo ruchliwych skrzyżowaniach. Nie warto żyć w tego typu strachu przez cały czas – lepiej odpowiednio wcześnie pomyśleć o wybraniu dobrego pogotowia drogowego.

Dlaczego warto zdobyć kontakt zaufanego pogotowia drogowego wcześniej? Choćby dlatego, że przez nieplanowane awarie pojazdu mało kto jest na tyle spokojny i opanowany, żeby na spokojnie rozważyć wszystkie opcje i wybrać najlepszy zakład. Zresztą, zazwyczaj nie ma na to czasu. Nie każdy dysponuje również bogatym pakietem ubezpieczeń z usługą Assistance. Czym się kierować przy wyborze, skoro w niemal każdym większym mieście działa co najmniej kilka takich zakładów? – Pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, jest oferta danej firmy na stronie internetowej. Porównując oferty kilku z nich wg usługi i ceny można zdecydować, które są warte naszej uwagi. – tłumaczy specjalista z firmy Wal-Car.

Najlepsze firmy mają w swojej ofercie takie usługi jak naprawa na miejscu, jeżeli usterka nie jest zbyt poważna lub holowanie za pomocą lawety do siedziby zakładu wyposażonego dodatkowo w warsztat. Niektóre z nich proponują możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego. Dobra pomoc drogowa charakteryzuje się szerokim wachlarzem usług, dobrymi narzędziami i sprzętem dającym możliwość podejmowania się kilku zleceń jednocześnie, dzięki któremu proste awarie można naprawić na miejscu. Profesjonaliści powinni również poradzić sobie ze skomplikowanymi przypadkami m.in. wydobyciem samochodu z garażu podziemnego czy załadunku samochodu z zablokowanymi kołami. Najlepsi mają w swojej ofercie pełen zakres usług, od holowania, naprawy, udostępnienia samochodu na zastępstwo, aż po darmowy i bezpieczny parking.

Przede wszystkim pomoc drogowa powinna być dostępna dla klientów przez całą dobę. Telefon alarmowy powinien odpowiadać bez względu na porę i dzień tygodnia. Dzięki temu jako klienci mamy pewność, że nie zostaniemy sami z usterką pojazdu, na pustej drodze, późno w nocy lub podczas podróży na święta.