Czy 21 dni potrzeba na wykształcenie nawyku? Za teorią Maxwella Maltz’a poszli uczestnicy konkursu myPhone Infinity Challenge, którzy podjęli się realizacji aż 62 wyzwań. Spośród nich wybrano 8 najlepszych projektów. Konkurs kończył kampanię reklamową nowej serii smartfonów premium – myPhone Infinity.
Zasady zabawy były bardzo proste. Wystarczyło wejść na stronę www.infinitychallenge.pl między 9 marca a 14 kwietnia, zdefiniować cel do osiągnięcia w ciągu trzech tygodni, opisać planowane osiągnięcia i codziennie prezentować postępy w realizacji podjętego wyzwania. – Uczestnicy naszej zabawy byli bardzo kreatywni i świetnie zorganizowani. Mam tu na myśli szczególnie osoby, które starały się uzyskać jak największą ilość głosów. Część nagród przyznaliśmy poprzez to właśnie kryterium. Bliscy i znajomi nagrodzonych nie zawiedli. – mówi Miłosz Jarosiewicz, marketing manager w myPhone.
Po zakończeniu konkursu komisja powołana przez myPhone nagrodziła łącznie 8 zwycięskich projektów, biorąc pod uwagę dwie kategorie: największą łączną liczbę polubień zebranych pod opublikowanymi zdjęciami oraz najciekawsze wyzwania wybrane przez jury konkursu. Wyzwania były oceniane pod względem oryginalności, kreatywności oraz prezentowanej na zdjęciach konsekwencji.
Wśród nagrodzonych z największą ilością głosów znalazły się projekty związane z przekazywaniem przepisów na proste w wykonaniu dania, oszczędzaniem pieniędzy czy zdrowym żywieniem. Jury natomiast zdecydowało o wybraniu autora muralu samochodu, powstałego w garażu w ciągu 21 dni, biegacza przygotowującego się do pokonania swojego rekordu życiowego na dystansie półmaratonu, zakończonego sukcesem czy śpiocha, który wygrał z porannymi drzemkami wstając codziennie o 6.00 rano. Jednym z najciekawszych wyzwań był projekt rakiety Infinity, która premierowo wystartowała w połowie maja. – Od lat pasjonuję się astronautyką. Od trzech lat przynależę do Polskiego Towarzystwa Rakietowego. Wyznaczyłem sobie zadanie i zbudowałem rakietę zdolną osiągnąć pułap 0,5 kilometra, co udało się dokonać. Start był bardzo widowiskowy. Rakieta bezpiecznie wylądowała ok. 600 metrów od miejsca startu – mówi Piotr Kruglej, autor projektu.
Konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem. Stronę InfinityChallenge.pl odwiedziło w miesiąc ponad 20.000 unikalnych użytkowników. Uczestnicy podjęli się wykonania 62 wyzwań oraz generując 626 wpisów z postępami realizacji założonych projektów.
Wraz z końcem konkursu dobiegła końca kampania promująca najnowszy telefon myPhone Infinity, której główna część trwała na przełomie lutego i marca bieżącego roku. Landing Page nowego modelu smartfona odwiedziło w tym czasie ponad 70.000 unikalnych użytkowników.
Leave a Reply