Nowy rok, nowy Ty. Top 5 aktywności fizycznych na początkujących

Wraz z nadejściem nowego roku wielu z nas wymyśla sobie różne postanowienia, choć bądźmy szczerzy ile osób tak naprawdę ich dotrzymuje. Dlatego nasza propozycja na ten rok jest inna, otóż warto w 2020 roku o siebie zadbać. Dlatego też przedstawimy Wam naszym zdaniem 5 aktywności idealnych dla początkujących. Dzięki nim poprawicie swoją sprawność fizyczną, ale i dacie sobie coś dobrego czyli zdrowie, wszak wysiłek fizyczny doskonale wpływa nie tylko na zdrowie fizyczne, ale i psychiczne. Już też zdradzimy Wam, że koniecznie powinniście wejść na stronę WygodnyRower.pl, a mieszkańcy stolicy mogą również skorzystać z wypożyczalni rowerów w Warszawie.

Top 1: zawsze i wszędzie jazda na rowerze przyjemnością będzie

Jazda na rowerze niewątpliwie jest przyjemnością. Dlatego nasz pierwszy pomysł na świetną aktywność fizyczną to oczywiście jazda na jednośladzie. Warto tutaj zauważyć, że podczas wysiłku wytwarzają się endorfiny, zatem nie tylko poprawicie swoją kondycję, ale i poczujecie się szczęśliwsi. Możecie także umawiać się ze znajomymi na wycieczki rowerowe. A gdy wasza kondycja będzie już na dobrym poziomie, to być może warto zamienić samochód na rower, dzięki czemu naprawdę sporo zaoszczędzicie. A więc naprawdę warto. Jeżeli nie macie swojego sprzętu, to możecie skorzystać z wypożyczalni rowerów w Warszawie, albo też zakupić wysokiej jakości model na WygodnyRower.pl. Gwarantujemy nie zawiedziecie się. Zawsze możecie zdecydować się na rower elektryczny, który posiada dodatkowo napęd, dzięki temu możecie ograniczyć pracę mięśni.

Top 2: Spacery

Każda aktywność fizyczna jest dobra, byle tylko nie siedzieć przed telewizorem oglądając małowartościowe programy. Polecamy Wam także spacery, które dadzą Wam dużo przyjemności, a jednocześnie będziecie mogli odstresować się. Wystarczy tylko godzinka spaceru dziennie i już poczujecie się jak nowonarodzeni. Otóż ta aktywność nie wymaga od Was żadnego nakładu finansowego. Wystarczą tylko wygodne buty, a może przyda się i czworonożny przyjaciel?

Top 3: Jogging dla początkujących

Jak zapewne zauważyliście, jogging stał się bardzo modny, a my przecież lubimy to, co modne. Zatem skoro można połączyć to, co modne, z tym, co dobre dla naszego zdrowia, to dlaczego nie? Możemy mieć jeden problem, a mianowicie problem z … kondycją. Ale absolutnie nie można się zniechęcać, w końcu „nie od razu Rzym zbudowano”, a więc to naprawdę świetny pomysł. Na samym początku koniecznie przydadzą się dobre sportowe buty i aktywność można już zacząć. Choć lepiej nie porywać się na dalsze trasy. Możecie rozpocząć od marszu, bądź też marszobiegu, a następnie intensywność treningu odrobinę zwiększać. Nie zapomnijcie o dobrym nawodnieniu organizmu, zatem butelka wody to absolutne must have.

Top 4: Kręgle i bilard

Jak to mówią „lepszy rydz niż nic” i my tej zasadzie hołdujemy, wszak każda aktywność jest lepsza niż żadna. A więc lepiej wybrać się na bilard bądź też kręgle niż siedzieć w domu i oglądać seriale. Taka aktywność sprawia, że nie tylko spalacie kalorię (choć mało), ale zwyczajnie świetnie się bawicie, a to przecież najważniejsze, choć przy godzinnej grze w kręgle możecie spalić około 210 kalorii, zatem na początek to nie jest zły wynik.

Top 5: Zabawa i dbanie o zdrowie

Nasz ostatnia propozycja na pewno ucieszy wszystkie osoby, które uwielbiają aktywną rozrywkę. Otóż mowa tutaj o wypadzie na łyżwy. W końcu jeżdżąc na nich możecie się bawić, ale i gubić kalorię. Nawet jeżeli wydaje Wam się, że nie potraficie, to koniecznie musicie spróbować, wszak już po krótkim czasie połkniecie bakcyla. A gdy sezon na sporty zimowe minie, to łyżwy zamieńcie na rolki. Pamiętajcie też, że zamiast spędzać czas w pubie, warto wybrać się potańczyć do klubu.

Warto wraz z nowym rokiem o siebie zadbać. Jeżeli nie macie pomysłu, jaki sport zacząć uprawiać, to koniecznie skorzystajcie z naszego krótkiego poradnika, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki sportom nie tylko poprawicie swoją wydajność, ale zwyczajnie lepiej się poczujecie. A więc naprawdę warto. Na samym końcu przypominamy, aby po każdym wysiłku odpowiednio się nawodnić.