myPhone Infinity Challenge za nami

myPhone Infinity Challenge za nami

myPhone
Czy 21 dni potrzeba na wykształcenie nawyku? Za teorią Maxwella Maltz’a poszli uczestnicy konkursu myPhone Infinity Challenge, którzy podjęli się realizacji aż 62 wyzwań. Spośród nich wybrano 8 najlepszych projektów. Konkurs kończył kampanię reklamową nowej serii smartfonów premium – myPhone Infinity.

Zasady zabawy były bardzo proste. Wystarczyło wejść na stronę www.infinitychallenge.pl między 9 marca a 14 kwietnia, zdefiniować cel do osiągnięcia w ciągu trzech tygodni, opisać planowane osiągnięcia i codziennie prezentować postępy w realizacji podjętego wyzwania. – Uczestnicy naszej zabawy byli bardzo kreatywni i świetnie zorganizowani. Mam tu na myśli szczególnie osoby, które starały się uzyskać jak największą ilość głosów. Część nagród przyznaliśmy poprzez to właśnie kryterium. Bliscy i znajomi nagrodzonych nie zawiedli. – mówi Miłosz Jarosiewicz, marketing manager w myPhone.

Po zakończeniu konkursu komisja powołana przez myPhone nagrodziła łącznie 8 zwycięskich projektów, biorąc pod uwagę dwie kategorie: największą łączną liczbę polubień zebranych pod opublikowanymi zdjęciami oraz najciekawsze wyzwania wybrane przez jury konkursu. Wyzwania były oceniane pod względem oryginalności, kreatywności oraz prezentowanej na zdjęciach konsekwencji.

Wśród nagrodzonych z największą ilością głosów znalazły się projekty związane z przekazywaniem przepisów na proste w wykonaniu dania, oszczędzaniem pieniędzy czy zdrowym żywieniem. Jury natomiast zdecydowało o wybraniu autora muralu samochodu, powstałego w garażu w ciągu 21 dni, biegacza przygotowującego się do pokonania swojego rekordu życiowego na dystansie półmaratonu, zakończonego sukcesem czy śpiocha, który wygrał z porannymi drzemkami wstając codziennie o 6.00 rano. Jednym z najciekawszych wyzwań był projekt rakiety Infinity, która premierowo wystartowała w połowie maja. – Od lat pasjonuję się astronautyką. Od trzech lat przynależę do Polskiego Towarzystwa Rakietowego. Wyznaczyłem sobie zadanie i zbudowałem rakietę zdolną osiągnąć pułap 0,5 kilometra, co udało się dokonać. Start był bardzo widowiskowy. Rakieta bezpiecznie wylądowała ok. 600 metrów od miejsca startu – mówi Piotr Kruglej, autor projektu.

Konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem. Stronę InfinityChallenge.pl odwiedziło w miesiąc ponad 20.000 unikalnych użytkowników. Uczestnicy podjęli się wykonania 62 wyzwań oraz generując 626 wpisów z postępami realizacji założonych projektów.

Wraz z końcem konkursu dobiegła końca kampania promująca najnowszy telefon myPhone Infinity, której główna część trwała na przełomie lutego i marca bieżącego roku. Landing Page nowego modelu smartfona odwiedziło w tym czasie ponad 70.000 unikalnych użytkowników.