Prowadzenie fanpage’a placówki medycznej – jak się za to zabrać?

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest1Share on StumbleUpon1Share on Tumblr0Share on LinkedIn0

facebook3Obecnie to właśnie na Facebooku ludzie spędzają najwięcej czasu. I mimo że głównie są to młodzi użytkownicy, średnia wieku wzrasta z roku na rok. Spośród wszystkich mediów społecznościowych Facebook oferuje największy zasięg działań. To właśnie tutaj najłatwiej jest zbudować świadomość marki wśród użytkowników. Jak się jednak zabrać za prowadzenie fanpage’a?

Treści najwyższej jakości

Aby przebić się przez wszystkie posty z zabawnymi grafikami, linkami do artykułów czy filmami, trzeba się naprawdę nagimnastykować. Posty, które publikujemy, powinny więc być wysokiej jakości – dopracowane grafiki, interesujące i wartościowe teksty. Żeby dotrzeć do pacjentów, musimy dać im to, czego potrzebują.

Regularność

Na Facebooku powstaje wiele fanpage’ów. Część z nich, z powodu braku aktywności, po jakimś czasie traci zainteresowanie użytkowników. Ważna jest więc regularność publikowania postów. Najlepiej 2-3 razy w tygodniu o zbliżonych porach. Możemy sprawdzić, kiedy nasi fani są najbardziej aktywni. Jeśli brakuje nam czasu, możemy zaplanować wpis z wyprzedzeniem.

Wchodzenie w interakcje

Często nasze posty cieszą się dużym powodzeniem. Fani komentują, dyskutują. Ważne, żebyśmy również my włączyli się do dyskusji. Odpowiadajmy na pytania pacjentów, rozwiewajmy ich wątpliwości. Teoretycznie użytkownicy nie powinni czekać na odpowiedź dłużej niż dobę. Najlepsze marki odpowiadają w ciągu kilku minut.

Jeśli interesuje Cię marketing medyczny, zajrzyj na stronę: https://nowoczesnylekarz.pl/fanpage-placowki-medycznej-przykladowe-posty/ i poznaj propozycje na przykładowe posty na Facebooku.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.