Jedno z najlepszych kont dla internautów w ING Banku Śląskim

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0Share on LinkedIn0

podium
Redakcja tygodnika Polityka porównała dostępne oferty rachunków osobistych w bankach. Konto Direct w ING Banku Śląskim zajęło trzecie miejsce w zestawieniu kont dla osób, którym wystarczy dostęp do rachunku przez internet.

W rankingu internetowych kont redakcja porównała rachunki, za które banki nie pobierają żadnych opłat, bez względu na to czy klient przelewa na nie środki. W rankingu punktowano najniższe prowizje, w tym za używanie karty, wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą czy przelewy przez internet. Nie uwzględniano prowizji banków za operacje dokonywane w oddziałach ponieważ założono, że klientom korzystającym z tego rodzaju kont wystarcza serwis internetowy i aplikacja mobilna.

Konto Direct w ING Banku Śląskim zajęło trzecie miejsce w rankingu. Zwycięzcą rankingu został T-Mobile Usługi Bankowe, wcześniej znany jako Alior Sync, a na drugim miejscu uplasowało się konto w Raiffeisen Polbanku.

Przypominamy, że Konto Direct to wielofunkcyjne bezpłatne konto osobiste zapewniające dostęp do pieniędzy przez internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:

0 zł za prowadzenie rachunku (z wyjątkiem wpłat/wypłat gotówki i przelewów w oddziałach banku),
0 zł za przelewy krajowe w PLN przez Internet na rachunek w innym banku w kraju (z wyjątkiem przelewów typu SORBNET, Express ELIXIR),
0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju,
0 zł za użytkowanie karty Visa zbliżeniowa (jeżeli miesięczna wartość rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą wyniesie co najmniej 300 zł w okresie od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca. W przeciwnym razie opłata wyniesie 7 zł).

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.